پرتوی از اسمان

سبک زندگی انسانی اسلامی از منظر ایات و روایات

سبک زندگی انسانی اسلامی از منظر ایات و روایات

لطقا در نشر و گسترش این مطالب ما را یاری کنید

نویسندگان
پیوندها


مبارزه بی امان با بت پرستان حجاز و غرس نهال اسلام به قدری نیازمند نیرو و انرژی بود که خداوند چاره کار را در به میدان آوردن بزرگترین مخلوقش دید , چه اینکه جوش دادن و مچ کردن برنامه فوق عظیم اسلام با اعراب بادیه نشین نیازمند توان و نیرویی بوده فوق تصور بشر، که فقط صاحب خلق عظیم می توانست از پس این برنامه سربلند بیرون بیاید.

تز بت پرستی که تا الان فقط به جنبه نادانی بت پرستانش اشاره شده و کمتر به جنبه منفعت طلبانی که پشت پرده بت پرستی به جاه و مقام و منزلتی رسیده بودند مثل ابوسفیانها پرداخته شده است. که چنان در برابر پیام آور الهی مقاومت می کردند که 23 سال عمر رحمت للعالمین صرف زدودن تاریکی ها و جهل های این ریشه های شجره ملعونه شد.

اگر چه نیروی پیامبر (ص) صرف کشت نهال اسلام ناب در خشک‌زار جزیرةالعرب مصروف گشت اما خداوند متعال برای او وزیرانی قرار داده بود تا ادامه کار خاتم الانبیاء را پی گیری کرده تا این نهال نورس به شجره طیبه کامل بدل گردد.

در میان این وزیران نقش امام صادق علیه السلام در نشر و ترویج معارف ناب اسلامی که بعد از حکومت چندین ساله شجره ملعونه (بنی امیه) آمیخته شده بود با اسرائیلیات, بسیار حائز اهمیت بود

چه اینکه بت پرستان مدرن امروز و بت تراشها و بت سازان پشت پرده قرن 21 با قدرتهای نظامی نامشروع و اقتصادی حرام و آغتشه به خون هزاران انسان بی گناه در صدد تحمیل هژمونی (برتری اقتصادی, فرهنگی, گفتمانی, نظامی...) بر سایر ملل جهان هستند و در این راه از هیچ جنایت و خیانتی علیه بشریت اباء ندارند.

برای مقابله با این هژمونی کفار و مشرکین تنها و تنها معارف امام جعفر صادق علیه السلام کارساز و کارگشاست
اما متاسفانه تنبلی و فشلی و بی برنامگی متولیان این امور کار را برای امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف بسیار سخت کرده, و ایشان بسان جد بزرگوارشان امروز با بت پرستان و کفار بسیار بدتر از ابوسفیان و ابوجهل ها و عکرمه ها  و از طرفی  با منافقین صدها برابر حیله گر تر و پست تر از معاویه و عمرو عاص ها دست پنجه نرم می کند.

اینجاست که وظیفه عمارهای روزگار دو چندان می شود, چه اینکه الان علی زمان (صاحب العصرعج) یعنی میراث دارد خاتم الانبیاء و امام جعفر صادق در صفینی بسیار دشوارتر از زمان علی بن ابیطالب علیه السلام  شمشیر می زند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵
جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی