پرتوی از اسمان

سبک زندگی انسانی اسلامی از منظر ایات و روایات

سبک زندگی انسانی اسلامی از منظر ایات و روایات

لطقا در نشر و گسترش این مطالب ما را یاری کنید

نویسندگان
پیوندها

اعتراف پزشکان غربی به ضرر های شراب

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

پزشکان متخصص و مشهور غربی در مورد مشروبات الکلی اظهار نظر می کنند !!!
ایا انها مصرف مشروبات الکلی را مفید می دانند ؟؟؟
دکتر معروف فرانسوی به نام مسیودوبوی در کتاب خود ( طب جدید ) می نویسد : مست کننده ها فرد را به سوی مریضی سوق می دهند و در فرد ایجاد مسمومست می کنند . این افراد در ابتدای مستی احساس لذت و راحتی می کنند ولی .......

 

بنا بر نظر اکثر علماء دینی احکام الاهی بر اساس مصالح و مفاسد تنظیم شده است . یعنی اگر خدا یک کار را واجب کرده است به خاطر وجود مصلحتی است که در ان کار وجود داشته و اگر کاری را حرام کرده است به خاطر وجود مفاسد و ضرر هایی است که در ان کار وجود داشته است .

فلذا اگر در اسلام مشروبات الکلی حرام شده است حتما و حتما به خاطر وجود مفاسدی است که در ان بوده و این امر را همه پزشکان بی غرض بیان نموده اند و ان را با علم پزشکی ثابت نموده اند .

حال نظر چند تن از پزشکان غربی را بیان می کنیم تا اندکی از مفاسد مشروبات الکلی برای ما اشکار گردد .

دکتر پارکر طبیب مشهور نیویورک ثابت نموده است که هر گاه از جوان های بیست و یک ساله و بیست و سه ساله که معتاد به  مسکرات هستند پنچاه و یک نفر تلف شود در مقابل انها از جوانهای غیر معتاد بیش از ده نفر تلف نخواهد شد .

استاد لتنن : گلبول های قرمز خون در مقابل امراض مسری در اشخاص مبتلا به مسکرات ضعیف است .

دکتر معروف فرانسوی به نام مسیودوبوی در کتاب خود ( طب جدید ) می نویسد : مست کننده ها فرد را به سوی مریضی سوق می دهند و در فرد ایجاد مسمومست می کنند . این افراد در ابتدای مستی احساس لذت و راحتی می کنند ولی ان لذت فورا به درد و سستی مبدل می شود . این لذت دردناک انسان را به جای می کشد که معتاد به این لذت شوند و مسمومیت عارض از مشروبات الکلی در تمام اعضا و خون انها سرایت کند و در نتیجه موجب سوء هاضمه غذا شوند و معده و کبد از کار باز بماند و مجرای بول و تنفس را مریض می کند و اعصاب را مختل می سازد .

دکتر گالیته فرانسوی در کتاب خود می نویسد : تمام مشوربات الکلی دارای الکل می باشند و الکل سم بزرگی است که سبب بیماری های زیادی در بدن می گردد.

پروفوسور ماپس : سل ریوی با الکل ارتباط قوی دارد .

دکتر لاندوزیه : این دکتر فرانسوی می گوید مرض الکل ما را برای سل ریوی مهیا و اماده می سازد .

دکتر جا کوه برتلون : مسکرات بزرگترین اسباب ضعف جهازات بدنی و علت عمده سل ریوی است و علل و اسباب دیگری در مقابل او چندان اهمیت ندارد .

دکتر روبینونتش : مردم گمان می کنند که مرض سل حیات فرانسه را تهدید می کند و  حال انکه خطر الکل به مراتب بیشتر و بزرگتر از ان است زیرا الکل در را بر روی راهزنان تندرستی باز می کند و در تمام بلاد سبب خطرات عمده می باشد و بنا بر این جنگ کردن با این دشمن بزرگ بسیار سزاوار و لازم است .

اندرسون : مشروبات الکلی جسم های بسیار قوی را برای قبول بیماری وبا اماده می کند .

دکتر هو : نیمی از افرادی که دچار دیوانگی می شوند از افراد شرابخوار می باشند .

 

ادامه دارد ....



مطالب مرتبط

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی